Posted in Մայրենի

6-րդ դասարան. Մայրենի

 Մայրենի լեզվի ծրագիր 

13.11.2020

Դասարանում 

Ավարտել կիսատ աշխատանքները:Զարմանալի աշուն (հեղինակ՝ Չարենց )Այս աշունը եկավ, բացեց ինչպես երբե՛ք,-
Եկավ — ինչպես զինվոր ու ղեկավար.-
Այս աշունանը եկան իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:-
Ե՛վ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ եկավ,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,-
Եվ անձրևի շնչով, երբ երեսիս փչեց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր:-Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,-
Կարծես ծառերն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հուշերը — և դառնան նո՛ր…Շրշուն աշունն այսօր ինձ գործ ու կյանք վսեմ,
Եվ ո՛չ թե մուժ, ու մահ, ու անկում է գուժում:-
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես դեռ չէի՜ տեսել
Մի այսպիսի՜ աշուն…


1.
Բացատրի՛ր բառերը՝

կորովի,Մտավորապես ֆիզիկապես ուժեղ, եռանդուն, հզոր:

մարտակոչ, Կռվի՝ մարտի կոչող:

շեփոր,Լայն փողաբերանով պղնձե երաժշտական փողային գործիք:

մուժ, Մառախուղ, մեգ, մշուշ:

գուժել:Գույժ՝ վատ լուր հաղորդել:

2.. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը:

Բանաստեղծությունը շատ հանգիստ և խաղաղ տրամադրություն է արտահայտում: 

3. Գտի՛ր, թե ինչ բառով է բնութագրում աշունը:

Զարմնալի,լի գույներով։

4. Դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած քառյակը և մեկնաբանի՛ր:

Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:-
Ե՛վ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,-

Ինձ դուր եկավ այս քառյակը որովհետև, բնութագրում էր մեր աշունը։

5.  Մգեցված բառերը փոխարինի՛ր այլ բառերով, բայց այնպես, որ բանաստեղծության հանգավորումը պահպանվի: 

6.. Ինչպե՞ս ես հասկանում այս տողերը՝Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:

Ասում է, որ աշնաը միշտ մտքեր են գալիս։

7. Ընդգծված հանգավոր բառերով հորինի՛ր քառյակ:

քամին բացվեց եկավ աշուն

բերեց ցուրտ ու անձրև

քամին տաքը թվաց

օդը երեսիս հևաց

8. Ընտրի՛ր վերնագրերից մեկը և գրի՛ր շարադրություն

  •