Posted in հայոց լեզու

Ուսումնական գարուն Նախագիծ

Ես կցանկանայի կիսել իմ կարծիքը մեկ գրքի մասին:

Մի գիրք, որը ես խորհուրդ եմ տալիս, Պաուլո Կոելյոյի “Ալքիմիկոսն” է: Այս գիրքը հիանալի և ոգեշնչող պատմություն է այն մասին, թե ինչպես հետևել ձեր երազանքներին և լսել ձեր սիրտը:

Պատմությունը պատմում է Սանտյագո անունով մի երիտասարդ հովվի մասին, ով ճանապարհորդության է մեկնում ՝ գտնելու իր երազած գանձը ։ Ճանապարհին նա հանդիպում է տարբեր կերպարների, ովքեր նրան կարևոր դասեր են տալիս կյանքի և իր անձնական լեգենդին հետևելու կարևորության մասին:

Այն, ինչ ինձ դուր է գալիս այս գրքում, Դրա պարզությունն է և միևնույն ժամանակ խորը ուղերձը: Կոելյոյի գրելու ոճը գեղեցիկ է, և նա հյուսում է մի պատմություն, որը և կախարդական է, և իրական: Կերպարները հիշարժան են, և գիրքը լցված է կյանքի կարևոր դասերով, որոնք կիրառելի են ցանկացած մարդու կյանքի ուղու վրա:

Ընդհանուր առմամբ, ես շատ խորհուրդ կտայի “Ալքիմիկոսին” բոլոր նրանց, ովքեր փնտրում են գիրք, որը նրանց ոգեշնչում է հետևել իրենց երազանքներին և լսել իրենց սիրտը: Դա մի գիրք է, որին ես նորից ու նորից վերադառնում եմ, և ես միշտ գտնում եմ դրա մեջ ինչ-որ նոր բան, որը ինձ դուր է գալիս:

Հեղինակ՝

https://wordpress.com/me

Թողնել մեկնաբանություն